سیدجلال حسینی اولین بازیکنی بود که با شروع نقل و انتقالات صحبت از حضور مجددش در پرسپولیس بود و بعد از آن با حضور در باشگاه پرسپولیس این زمزمه شکل جدی به خود گرفت.


سیدجلال حسینی که برای پیگیری مشکلات مالیاتی اش به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود و در ادامه بحث با نژادفلاح، قائم مقام سابق پرسپولیس اعلام آمادگی خود را برای پوشیدن پیراهن این تیم را ابراز کرد. او البته بعد از اینکه نژادفلاح از سمت خود کنار گذاشته شد اعلام می کند مذاکرات با این تیم بی سرانجام باقی مانده و در حال حاضر از سوی مدیران جدید پرسپولیس پیشنهادی به او نشده است.

مدافع ملی پوش و باتجربه تیم ملی در این باره به "ورزش سه"، می گوید: آن زمان برای پیگیری مالیاتم به باشگاه رفته بودم که صحبت حضورم در پرسپولیس شد و با توجه به علاقه ام به این تیم اعلام آمادگی کردم. اما بعد از آن خبری از سوی مسوولان پرسپولیس نشد و با تغییرات مدیریتی تماسی از مسوولان جدید نشده است.

سید جلال حسینی در ادامه با اعلام اینکه با اتفاقات جدید حضورش در پرسپولیس مشخص نیست، گفت: در حال حاضر تمرینات اختصاصی ام را پیگیری می کنم و به دنبال این هستم تا بدنم را در شرایط و فرم ایده آل نگه دارم. همانطور که گفتم آن صحبت ها و مذاکرات مربوط به گذشته بود و با اتفاقات جدید مذاکراتم با پرسپولیس رو هوا رفت. 

وی ادامه داد: در حال حاضر سه پیشنهاد از تیم های داخلی دارم و به زودی برای آینده ام تصمیم درستی خواهم گرفت. 

سیدجلال حسینی در پایان درباره پیشنهاد سپاهانی ها برای حضورش در اصفهان گفت: همه چیز طی روزهای آینده مشخص می شود و به زودی تصمیمم درباره فصل آینده را مشخص خواهم کرد.