بهترین بازیکن فصل گذشته استقلال از دید هواداران این تیم اعلام کرد که دیگر در استقلال بازی نخواهد کرد.


میلاد فخرالدینی به "ورزش سه" گفت که اتفاقاتی افتاده که او را ناراحت کرده است و ترجیح می‌ دهد فصل بعد را در استقلال بازی نکند.

صبح با نظری جویباری جلسه داشتم
امروز صبح به دعوت آقای نظری به دفتر ایشان رفتیم تا مذاکره کنیم اما متاسفانه یکسری صحبت ها رد و بدل شد که من با باشگاه استقلال به توافق نرسیدم و ترجیح می‌ دهم در شرایط فعلی از استقلال جدا شوم.

به احترام آقای مظلومی سر تمرین رفتم
یکسری مشکلات وجود دارد که من دیگر نمی‌ توانم با استقلال به کارم ادامه دهم. روز گذشته هم به احترام آقای مظلومی سر تمرین رفتم چون ایشان به من گفتند که نیاز دارند من در تیم سال آینده باشم اما از فردا دیگر با استقلال تمرین نمی‌کنم.

50درصد از سال گذشته طلبکار هستم
به هر حال یک بحثی که در مورد جدایی من مطرح است، بحث مالی است. من از سال گذشته 50درصد از باشگاه طلبکار هستم. اگر امسال هم بخواهم تمدید کنم باید 30درصد پولم را اول بگیرم اما باشگاه شرایط مالی خوبی ندارد و نمی‌ تواند خواسته های من را برآورده کند.

باشگاه می‌ خواهد برای بازیکنان جدید هزینه کند
باشگاه پول های خود را کنار گذاشته تا برای جذب بازیکنان جدید هزینه کند. به هر حال این موضوع طبیعی است. الان به هر باشگاهی هم که بخواهم بروم باید 40درصد پولم را اول بگیرم. بازیکنان جدید هم همین طورهستند و طبیعی است باشگاه بیشترین هزینه هایش را روی تیم جدید خود گذاشته است.

از هیات مدیره ناراحتم
امروز رفتم با آقای جویباری مذاکره کنم اما به من گفته اند که تو 10درصد جریمه شده ای. من می‌ گویم چرا جریمه شده ام که به من می‌ گویند به خاطر نتایج ضعیف فصل گذشته است. سوال من این است باشگاهی می‌ تواند بازیکنش را جریمه کند که بابت بردهایش پاداش پرداخت کند، ضمن اینکه مگر باشگاه پول هایش را به موقع داده است که حالا من را جریمه کرده اند. واقعا از این رفتار ناراحت شدم و باید فکری به حال این موضوع کنم.

هفته دیگر تیم جدیدم را مشخص می‌ کنم
هفته دیگر تیم جدیدم را مشخص می‌ کنم 4، 5 پیشنهاد از تیم های مختلف دارم که سعی می‌ کنم بهترین گزینه را انتخاب کنم.